duminică, 31 octombrie 2010

Nu va exista nici macar a2a oara..


                       ..sau daca va exista voi fi sclava ta pentru ca prima oara s-a terminat tot..Nu este un cosmar cu apocalipse, cutite, moarte si avioane care se prabusesc, este realitate, acea realitate groteasca atunci cand tu mi-ai zis “pa” fara nici un regret, pur si simplu m-ai privit in ochii mei cu irisii topiti dupa tine si mi-ai spus simplu “Gata.”.Masinile, luminile, oamenii, energia, totul zbura cu viteza luminii in jurul meu, remarcandu-se prin zgomotul centrului, insa eu eram in transa, intr-o periferie linistita, doar cu tine si cu goliciunea ta.Cum sa ma lasi acum?Cum sa vrei sa fi singur cu EA?Cum sa-mi faci asta?Cum sa accept?Cum sa fiu de acord sau sa tac?Cum sa te UIT?Este ca si cum n-as fuma o tigara pana la filtru.Eram in perioada de cunoastere, cum sa te cunosc cand esti ascuns?M-ai rugat sa te ajut apoi mi-ai zis ca te descurci singur.Ti-am zis tot ce simt, TOT, trebuia sa fiu ca pe vremuri, sa ma las greu....calcata in picioare?Pentru ca oricum aici am ajuns si am ajuns usor.Si n-a fost o iubire oarba, am fost destul de apta sa te simt, cum nu vrei sa ma iubesti si cum te-ai racit dupa noaptea aia minunata.Si ti-am zis, stiam ca m-ai simtit doar pentru sex insa tu mi-ai zis ca esti racit , dar nu, erai plictisit de fapt.Am adus un tsunami in acea seara cand mi-ai spus ca pleci detot si ca esti sigur, un tsunami care a tinut din Dristor pana in Comuna Pantelimon.Alergam, ploua, plangeam, muream.Asta am facut?Am fugit de tine in loc sa stau si ma vars langa tine?Nu, n-as putea sa fug de tine, m-as sinucide probabil.Fugeam doar spre iubire si caldura.Tu mi-ai oferit in acea seara nimicul, care semnifica si el ceva, un "nu-mi pasa" total, ceea ce m-a intristat complet.Afara era bezna.Eram ca in filmele necomerciale numai ca peisajul era plin de ciori, saracie si tristete.De ce numar zilelele din momentul in care m-ai lasat si nu cate zile faceam impreuna?Singurul pe care mi l-ai lasat e Speranta, datorita lui traiesc.A-2-a zi ne-am vazut si erai exact ca de obicei, numai ca nu imparteam cu tine nimic.
                       

                         Tu ma iubesti in felul tau in subconstient si asta imi place la tine.Nu este doar in mintea mea  doar ca restul persoanelor pentru care simti acelasi lucru nu apreciaza, eu o fac, pentru ca doar atunci cand pierzi deschizi poarta mintii si mai arunci un ochi p'acolo.Imi doresc doar sa fi langa mine, atat si chiar daca doar m-ai fute si m-ai lua ca pe un sclav, pe mine nu m-ar interesa, pentru ca as face asta din placere, cum si acum plang din placere, placerea de a ma descarca si placerea de a te iubi.Vreau doar sa te simt si realizez ca pot fi fericita cu tine si fara ca tu sa fi al meu.Tu esti al ierbii, ea este iubirea vietii tale.Esti ca un tablou pictat cu verde,  greu descifrabil si scump pe deasupra.Si pe mine ma ajuta dar nu sunt maniaca fata de cum esti tu.De ce stiu ca am dreptate cand spun ca daca EA ar fi fost femeie si nu planta, ar fi fost mai usor sa te am iar langa mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu