duminică, 31 octombrie 2010

Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi.

"10 Octombrie 2010, 4:11 P.M.
-nici o luna nu mi-a luat sa te iubesc



Prima oara.


                         Levitez.Sunt ca o frunza care pluteste, ca un pescarus care planeaza.Stau pe loc , ametita, in aer, iar daca ar exista ceva care sa masoare viteza gandirii, eu as fi inscrisa in cartea recordurilor pentru faptul ca gandesc in reluare, pasiv si sunt pe pilot automat .Mintea imi este insa doar la un singur om, Rent Boy cu iarba.Trainspotting este insa cu dava, nu-mi place de Rent Boy davistul , imi place de Rent Boy cu verde, "omul meu" adica.Este un Sisu blond, si Sisu e davist, dar Rent Boy cu verde este doar aparent davist, el e cu verdele.Il iubesc.Acum ma gandesc la fiorii  care m-au strapuns cand am scris propozitia anterioara.Nu mi-a luat nici o luna sa fac asta.Ne-am drogat in tot acest timp [chiar si acum] de cand suntem noi.Pardon, de cand ne-am cunoscut.Iarba mea, iarba lui, iarba prietenului prietenului, iarba din Marlboro Light, de pe Valea Regilor.Este atat de natural.Doar noi 2, drogati, fara viitor , doar prezent.
                               Am ajuns la pamant, la 3 dimineata.Am baut o cafea, am fumat si Piratul Jack cel Teribil.Am spus ca nu vreau sa dorm insa n-am zis nimic de culcat.Ciudat, am fost o scorpie .
                                Camera avea un pat de 4 persoane, peretii verzi si o oglinda vis-à-vis de pat IMENSA.Eu si cu Rent Boy puteam sa fim acum John si Yoko, stand in camera aceea o vesnicie, band cafea si ceai, fumand iarba si tigari si mancand  pizza&co marca Dr. Oetker.Era perfect.Rent Boy era prastie si eu la fel.Acum imi amintesc ca aveam unghiile albastre ca Maryon din Requiem for a dream si ma simteam cool.
                                 Ne aflam in Sephora.Ne-am indreptat spre raionul meu preferat, parfumurile.Am  pus mana pe testerul  "Preludiu" marca Sid Vicious Blonde, un parfumier de lapte, cu ochii rosii, parul blond si ciufulit, foarte dragut.Parfumul mirosea a verde si a laptisor de matca si era placut.El a inceput sa ma parfumeze pe gat, pe sani ,pe buric si.... Simteam pe trup apa de toaleta ca pe niste buze moi cu gust de miere.Era clar ca  autorul parfumului pusese pasiune in conceperea lui.Cred ca il creease special pentru mine pentru ca nu-mi mai doream sa ma spal vreodata.Ne-am indreptat apoi spre raionul pentru barbati.Am descoperit ca exista si "Preludiu for men".Mi-a inmanat testerul si am inceput sa-l inbib in mirosul  de verde, laptisor de matca si sare.Am inceput cu gatul, apoi spatele si..Mi-a spus "Trebuie sa fi sado-maso sa-ti placa asta..", parfumul era prea tare, era ca sarea pe rana, il ustura.Am plecat din Sephora cu mirosurile impregnate pe noi si ne-am dus la Diverta.Am stins tigarile care stricasera deja mirosul de verde si lapte  ale "Preludiu"-lui si am intrat inauntru.In tot magazinul rasuna "Sneaker Pimps-Bloodsport".Ne-am dus la carti.Am gasit acolo "Declar razboi" de  un autor numit Excitare, o carte interesanta despre strategiile naziste. 
                                  Ne-am continuat plimbarea prin centrul intunecat al Iubirii, un oras luminat doar la periferie, apoi el m-a condus acasa pentru ca in seara aceea ii aveam invitati pe Orgasm  si Absolut.Am mers cu pasi inceti dar apasati de fericire ca eram acolo, cu el.Am ajuns intr-un final acasa.In fata,  ne-am intalnit cu Orgasm care ajunsese de ceva timp si astepta nerabdator.Absolut a ajuns si el imediat, fusese mai punctual ca de obicei.
                                El avea zambetul pe buze si era senin desi fusese un drum scurt dar obositor.Era ca un ingeras drogat.Mi-era cald in bratele lui, as fi caruntit acolo. Inainte sa plece mi-a spus:
                                -Si asta este un mod de a spune "Te iubesc"!
                                ..un drum impreuna.
                                Dimineata m-am trezit langa Rent Boy care imi contura trupul cu atingeri  atente si calde, Tudor Chirila in Legaturi Bolnavicioase.Era ca un pui de catel, ciufulit, imi zambea.
                                Am atins nebunia si am facut ce-am simtit."




                        Greseala comisa.

Un comentariu:

  1. Nu te credeam în stare.
    Chiar aveți talent domnișoară. Un pic cam "ca din topor" dar îmi place.

    RăspundețiȘtergere