vineri, 1 iulie 2011

What goes around comes around..

Daca ma lasati sa plec ganditi-va ca nu ma mai intorc niciodata.Un pachet de tigari este inima mea oferita cuiva iar atunci cand tigarile se termina, il arunc sau intr-adevar , rar, il pastrez pentru a-mi pune altele de marca diferita dar nu va fi niciodata un pachet interminabil.Atunci cand pleci tu eu te astept, de fiecare data , pana ma plictisesc fara tine si incep sa ma joc cu papusile.Pentru ca nu stiu sa iubesc cu adevarat si niciodata n am putut, sunt perfectionista si-mi place numai adevarul.Eu nu pot sa mint, de ce altii ar putea?M-a durut de cand eram mica , m am obisnuit iar obisnuinta este a2a natura a omului.Nu poti lasa ceva neterminat, o sa te doara mai incolo si o sa tanjesti dupa 1 gram de atentie intr-un final.Cine ti-l mai ofera?O atitudine indiferenta, asa roata s ar intoarce mai repede, pentru ca nu pot sa am rabdare sa ma ierti maine, poimaine cand eu iert imediat.In carapacea mea de rac se duce un razboi crunt dar vomit armele cu greu, cu frica,.Numai poti sa iubesti cand esti crescut intr un spirit cu handicap “Ba te vreau, ba nu te vreau , ba te mint , ba plang , ba rad.”, misterul si distanta te omoara, te fac sa iubesti cu adevarat, pentru ca esti un om care iubeste fals.Aleg ori varianta stricta a placerii sexuale ori varianta iubirii “adevarate”.Mi se pare normal sa nu am nuante.Practic nimeni nu poate zbura prin propriile puteri, teoretic multa lume o face.Un om care vede nuantele nu este cu picioarele pe pamant, moarte sau viata, alb sau negru si nimic.Niciodata nu ma uit la mine, in schimb stiu sa gasesc defecte extrapoland.Intotdeauna ma confrunt cu “Nu conteaza ca am trecut si eu prin asta, eu n-am facut-o el sigur o face.” si cineva imi baga apoi moralitatea pe gat, in timp ce toata lumea se catara in copaci.Sa ai cea mai mare incredere in tine ajunge sa doara, cineva mi a zis ca este un fel de a compensa o fire permanent defensiva.Am inteles ce inseamna paranoia doar atunci cand zburam, in rest inseamna doar adevarul, meu.Un om puterinc risca si face sacrificii pentru a ajunge unde-si doreste.Mananca samburii cu pofta, este frustrant sa vezi totul in profunzime in lumea asta superficiala.Simt ca pierd timpul mereu parca asteptand sa mor dintr-o curiozitate morbida care-mi va fi fatala intr-o zi.Tot ce-mi ramane este sa visez si sa lucrez la indeplinirea lor desi mi-am promis ca nu o mai fac si totusi nu pot.E atat de usor sa-ti pastrezi un prieten pe viata si atat de greu sa pastrezi pe cineva iubit, pentru ca acum iubirea este doar ceva de moment, de distractie.Nu poti sa ii ceri cuiva sa fie cu tine pentru totdeauna doar pentru ca visezi, ca apoi sa te trezesti dimineata si sa te sperii de propriile ganduri.Daca mi-as dori cu adevarat as reusi intr-adevar.Din acest motiv, imi este frica de mine peste 10 ani,  ma gandesc ca voi fuma la fel de mult si ca voi umple ca si acum cosul de gunoi cu pachete de tigari pana voi muri.

"Once men have tasted caviar, it baffles me how they settle for catfish." - pentru ca multi apreciaza cantitatea, nu cantitatea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu