sâmbătă, 2 aprilie 2011

Nou.

                                                                                         Cu tine nu sunt eu.M-am plictisit sa tot fiu eu.
  
                        Eu niciodata n-am lins umbrele lor o vesnicie pentru impacare, chiar daca in acel moment pretindeam ca o voi face toate eternitatea mea declarand minciuni.Si eu traiesc clipa atunci cand sufar, nu atunci cand trebuie si sunt fericita.Intotdeauna am plecat acasa atunci cand nu ma asteptam, poate pentru ca pe mine se aplica intotdeauna legile lui Murphy.Puteam sa jur ca o sa-l iubesc toata viata mea, pe y, pe x si p’ala si p’ala etc.Si nu a fost asa.In acest moment sunt realista si imi dau seama ca nu am iesit in pierdere cu nimic niciodata, ci pur si simplu am evoluat.Asta este greseala tuturor in astfel de situatii, nu vor sa evolueze, vor sa stagneze, sa opreasca timpul in loc sau sa il dea inapoi, fie ca este vorba de 1 secunda sau de 1 secol.Traim cu impresia falsa ca daca am fi fost altfel, ar fi fost bine, asta inseamna ca toti am fi atins fericirea absoluta, care nu exista.Este frumos sa privesti in urma cu alti ochi, cu ochii unui alt tu, si sa observi ca fostii tai ochi varsau lacrimi si tensiune iar in prezent varsa lacrimi de ras si fericire, platind fostele clipe.Exista si o viceversa care nu suna la fel de bine “Dupa ras vine plans.”.Nu ne amintim totusi in hohote de ras de toate clipele din trecut petrecute cu o fosta persoana iubita, mai privim si cu nostalgie si dureri de cap, depinde de cat de mult am evoluat pentru ca acesta este solutia..si oamenii, da , oamenii prin puterea lor de manipulare si ipocrizie care mai rar este practicata in scopuri nobile, te ajuta sa evoluezi si sa vezi lumea si prin ochii lor, mai roz si fara durere.Uneori, este nevoie doar de prezenta pentru a evolua, acea prezenta unica, senina pe care o doresti de mult in sufletul tau.Ceva nou si pur te va ajuta sa gasesti din nou perfectiunea, sa iubesti, sa urasti si sa treci mai departe, pana ce devi rational, in acel moment te poti considera cineva, gata de pus bani deoparte pentru moarte, insa nu toti avem abilitatea de a ne maturiza.Din aceste motive, imi este mai bine sa merg mai departe pentru ca daca voi sta pe loc acum, voi scrie aici toata viata si nimeni nu-mi va da un sut in cur de fiecare data, asa cum imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu