miercuri, 10 noiembrie 2010

9 Noiembrie.

                          S-a facut luna de cand numai faci parte din mine cu nimic.De cand nu m-ai mai mintit ca ma iubesti cu un zambet larg, excitat de mirosul meu Kenzo si de costumul meu de piele.Acea dimineata din noapte care a durat putin dar profund, adanc in inima mea care inca poarta “cevaul” tau.Ma urasc pentru ca niciodata nu retin totul, daca as face-o as scrie cu roman cu “n” volume in care mi-as epuiza dragostea, apoi as fi fericita.Dar nu, este impotriva mea, acea limita dintre luciditate si nebunie.De atunci, locul poarta amintirea si ii place sa ma vada suspinand, implorand acel “inca odata”.Eu sunt goala, port doar un colier negru, sunt o maniaca.In cearceaf il astept nerabdatoare cu o tigara.Am ochii rosii si sticlosi, sunt ametita.El nu stie ce face, doar o face, si el e ametit.Aud doar linistea  a 2 straini care se cunosc prin cea mai simpla si placuta cale.Totul se termina si el imi spune ca ma iubeste dar vorbeste cu alta inima.
                        Nici macar minciuni numai imi spui dar de ce sa o faci?Eu nu ti-am lasat ca amintire nimic.Te-ai spalat de mine repede si apoi nu ti-a mai pasat deloc.Poate asta este cheia de fapt iar eu nu vreau sa pun mana pe ea, pentru ca stiu ca din acel moment nici macar amintirile nu ne vor mai lega.
                       
                        Acum, nu ne mai leaga decat un telefon intr-o dimineata tarzie care ma intreaba Cate grame vrei?

                        http://www.youtube.com/watch?v=qZWo7Zm_n8c

Un comentariu: