vineri, 26 noiembrie 2010

Sent. lib.

                        Te vad in cea mai clara oglinda posibila.Parca esti tu dar nu, este el.Intotdeauna prezentul seamana cu trecutul dar niciodata cu viitorul.Fericirea absoluta exista ca si tristetea absoluta de asemenea.Eu am ajuns la “nu poate fi mai frumos de atat” dar si la “nu ma pot sinucide la infinit” si acum sunt fericita.A trebuit sa mi se rupa ca sa te intorci la fel cum ai fost intotdeauna, doar eu m-am schimbat, nu te mai iubesc.Te-am consumat cu japca, sub forma unui vis egoist, real, pe blog, din noapte, la telefon sau la o tigara si am reusit.A fost groaznic.Intr-un final, mi-ai propus sa ma conduci la altarul orgasmelor, sa-mi fi nas, nu sot, n-ai facut decat sa-mi deschizi catusele mintii cu cheia care putrezea in inima mea de cand ai spus “stop” si sa eliberezi un loc in penitenciarul sentimentelor omenesti.Mi-ai luat banii, demnitatea, minutele, mandria dar totodata si iubirea mea pentru tine si m-ai salvat.Nu te mai iubesc, pentru ca numai esti demonul pe care l-am cunoscut, esti doar un cadavru putrezit in balta alba.

                        Tu i-ai dat foc, tu mi-ai dat ultimul shot.Gat'. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu